Första skoldagen.

CHECK!
Gick väl relativt smärtfritt, häxan klagade inte mycket och det var kul att träffa alla igen :)
Dock har vi världens sämsta schema. Och vi ska tydligen bli vaccinerade mot svininfluensan, asså, herregud. Det är inget man dör av, om man inte är gammal o sjuk. Dom borde lägga pengarna & vaccinet på människor som faktiskt behöver det istället.
Men men..
Vi spelade iallafall minigolf & kubb i stadsparken, och jag & Madde är helt klart bäst på minigolf, haha :D
Sen har vi bara en lektion imorrn, 9.45 - 10.40, sen är det heeeelg!

Nu ska jag kolla på hästannonser mamma & pappa kan ringa på tills på söndag, börjar bli desperat. Vill ha en polle nuuuuuuu. :P

Ses

Kommentarer
Postat av: juliairene

jag tänker inte gå in där mer iaf :P

jag började skolan idag :D

2009-08-28 @ 17:27:27
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Jossan

DU ÄR (:

<3

2009-08-28 @ 22:46:23
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0