Lördag.

Sitter i min säng med datorn i knäet och väntar på att mamma och pappa ska komma hem.
Dagen idag, och igår med för den delen, har varit bra. WOW.

Igår efter skolan åkte jag hem och åt och sen kom Johanna till mig, vi kollade massa roliga klipp på datan och sen kom Manda, och vi beställde kebabtallrik och gick förbi Mikonos och hämtade dom när vi skulle hem till Johanna. Hennes föräldrar är bortresta så jag och Manda skulle sova hos Johanna. Vi åt och kollade lite på tv, sen snackade vi massor..Sen kollade vi på The Heartbreak Kid, störtskön film, fast jag var övertrött och typ hög av koffein (som alltid när jag dricker cola(!) ;s) så jag garva åt allt. Skulle egentligen behöva se filmen igen för att kunna avgöra om den verkligen är så bra, haha. Efter filmen gick vi ut och gick runt halva Ankarsrum, satte oss vid banken och snackade, och väntade på att "livet i Ankarsrum" skulle börja, men det var lika dött som alltid. Hmm, undrar varför?
Gick hem framåt halv 2 eller nått..Kollade på Full Frys och somnade efter 10 minuter, haha.

Vaknade vid typ 10 idag, av att Mandas mamma ringde..Men vi svarade inte, så hon kom hem till Johanna och ringde på dörren, för dom skulle till Hultsfred. Så Manda åkte hem och jag och Johanna åt frulle innan vi stack hem till mig för att hämta pengar, för vi skulle fixa paket till Eleonor som har fått barn. Stannade till hos hennes morbror(?) på vägen och skrev ut ett kort också..
Cyklade till Ica och skulle posta paketet, men det krånglade massor så vi slog ihop våra kloka hjärnor och satte oss på mopparna och drog till Blankaholm för att lämna det i brevlådan själva istället, för vi ville inte tränga oss på.. Men det slutade med att vi ringde på dörren iallafall, för paketet fick inte plats i brevlådan, haha. Eleonor blev iallafall jätteglad och hennes bebis var hur söt som helst! :D Så pytteliiiiiten var hon :)
Stannade och pratade en stund, sen tog vi mopparna hem igen. Johanna skulle till sin morbror(?) och jag var tvungen o åka hem o städa. Så jag har städat, lagat mat och suttit vid datorn resten av dagen.
Kul har det varit iallafall, och vi får göra om det igen snart! :)

Men nu är jag trööööött, så jag ska lägga mig ner och läsa Så länge vi båda andas för 5:e gången, haha.

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0