Påväg hem på Långsjön.

Har fler bilder på lager, men orkar inte ladda upp fler. Kanske kommer fler nån dag.
Förövrigt har det varit skitkul :D Blåsigt och paddla, och jag trodde på fullaste allvar att jag skulle få ett seriöst pms anfall på hemvägen för de blåste så mycket så kanoten bara for runt, runt hela tiden, haha.
Tältandet gick bra, och det var inte så kallt som jag trodde det skulle va. Men det berodde kanske på att vi skrattat så mycket, att jag nästan fått rädda livet på Jossi för jag trodde hon skulle explodera för hon garva så mycket! Och så fick jag ju självklart näsblod mitt i allt också, så min bok är röd för de kom blod I den ;( Men men, kul har det vatt iallafall :D Och inte blev vi jagade av vildsvin eller dödade av hjortar heller ;)






Kommentarer
Postat av: Jossi

Känner mej rätt duktigt där va (första bilden) hahah :D

fett skoj o får göras om, kvällen var den bästa :**!

2009-08-02 @ 11:07:09
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0