Söndag.

Kom nyss hem från en tur till Vimmerby.
Mamma och jag åkte och kollade på när min moster tränade sin häst, Flashy :)
Sjukt fin och duktig, särskilt för att bara va 3½ år!
Efter det åkte vi in till Ica Kvantum för att handla middagsmat, och sen åkte vi hem.

Och nu sitter jag här i min säng och funderar på vad jag ska göra med resten av dagen..Ska äta mat snart, sen funderar jag på om jag ska tvinga mamma och pappa och gå promenadbingon med mig. Nattis är i Miami, USA för tillfället så det blir lite svårt att gå med henne ;)

Nu ska jag läsa lite..

Ses

Kommentarer
Postat av: juliairene

haha ja din fråga e först ;)

2009-09-01 @ 18:01:30
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0