Bildbomb

Pga dålig uppdatering som vanligt, så kommer det massor med bilder nu!

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Svar: Åh så jävla fin du är, så himla fint skrivet! Du är ju bara för bäst! Och som vi sagt o som jag alltid kommer säga, riktiga vänner bråkar och kan hitta tillbaka till varann och så många gånger vi har gjort de! och jag kan lova dej att de kommer bli fler, visst de är hemskt att inte ha dej här men jag är alltid så säker på att de löser sej o jag vet ju att du finns där även om vi skulle nästan intill kunna slå ihjäl varann ibland ;) men så fjantiga saker vi bråkar om egentligen, lixsom så onödigt! och som jag saknar dej nu, men imorn ses vi ju!!! <3 ÄNTLIGEN!!! :D

Sen som du säger, vill jag börja om, tsm med dej ska de va isf! <3

du är bäst min bästa vän! ÄLSKAR DEJ o de gör jag alltid hur sura vi än är på varann, KOM IHÅG DE!

2009-07-16 @ 22:42:49
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0