Dålig uppdatering

Jag ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering, men jag har inte haft tid att sitta inne vid datorn när det är en stor sol på himlen och 25 grader varmt, minst!
Men idag har jag tid, för regnet bara öser ner.

Mina dagar har iallafall flutit på, även om jag varit lite upp och ner i humöret. Åkte till Öland i fredags, till Haga Park, helmysigt ställe. Dock var vädret mindre mysigt första dagen, solen stod högt på himlen och det var över 30 grader varmt när vi stegur bilarna på campingen. Dock varade det inte så länge, när förtältena var uppsatta och mat och bad stod på schemat, kom regnet och åskan. Så det blev vila istället, innan vi åkte in mot färjestaden. Blev Ölands köpstad och ett besök på Ö&B, och då regnade det och åskade mycket! Blev iallafall uppehåll mot kvällen.

Andra dagen blev bättre, på förmiddagen iallafall. Då var det strålande sol på förmiddagen iallafall, så det blev bad och stek innan regnet och åskan kom igen.

Sista dagen blev det en tur till Bläsingen, lite stek och även bad, men inte för mig, jag nöjde mig med att jobba på brännan, haha. Sen åkte vi runt lite på olika ställen, och sen tillbaka till campingen och grillade. Sen kom Ola, Helena och Hanna dit, för de skulle låna vå husvagn medans vi är hemma några dagar. Så vi spelade minigolf och kolla på tv, sen åkte vi hem.

Så nu är jag hemma igen, men bara till onsdag, för sen åker vi till Kalmar och kollar på Svensson Svensson teatern, och om vädret tillåter stannar vi kvar på Öland till söndag.

Men idag ska jag passa barn i parken, för det är Tjust 2-dagars.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0