De senaste dagarna

De senaste dagarna har varit lite upp och ned, mest för att jag saknar världens bästa vän otroligt mycket! Folk får säga vad dom vill, men Misty är inte vilken häst som helst, hon är så fruktansvärt speciell och jag skulle göra allt för att få ha henne hos mig igen! Folk får tycka att jag är konstig, men hade de som tycker det lärt känna den hästen, hade de tagit tillbaks det.

Iallafall har mina dagar mest bestått av sol och bad, och jag har faktiskt fått lite färg.
Har även varit i Västervik med Johanna, välbehövligt och trevligt :)

Nu ska jag packa lite til fredag tror jag, för då blir det Öland :D

Ses



Ni får tro vad ni vill, men jag är trött på ert skitsnack. Ni vet inte allt om mig, och allt jag gör, men det betyder inte att jag ljuger om mitt liv. Jag har bara inget behov av att skryta om det som ni verkar ha. Och kom aldrig och säg att det är jag som är elak och att det är mig det är fel på, för ni verkar inte fatta hur ni själva beter er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0