En dag tillsammans med Josefine finare finast! :D

Var med Jossi igår, vilket resulterade i bl.a. bildbomben innan, haha :D
Förutom att vi fotade så var vi hos min farmor och farfar och åt, och så satt vi vid stoppet ett tag, innan det började regna.
Cyklade först till Ica och lämnade in en film, eller Jossi cykla och jag satt på pakethållaren, haha. Sen cyklade Jossi med mig på pakethållaren till Coop och köpte glass. Sen hem och så satt vi vid datan ett tag, och käka glass, men jag tappa min på golvet :(
Sen gick vi till Ica igen, och sen till stationen och vänta på Jossis buss, och det var länge sen jag garvade så mycket!
Det är så jävla bra att jag har dig Jossi, du gör att livet går framåt även i de svåraste stunder!
Och tur är väl det, för vad skulle du göra utan din halvalbino?
Och ännu värre, vad skulle jag göra utan min marabou?
Haha <3

Bra dag som alltid med Jossi iallafall, och jag hoppas på många fler!

På kvällen gick jag även en sväng med Johanna, som fått sin systemis nu :D
Regnade till och från hela tiden, men några bilder hann jag knäppa iallafall, även om det inte blev så bra bilder.

Ses


Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag älskar dej min underbara lilla albiiino ;** <3

DU ÄR HELT BÄST!

2009-07-24 @ 20:37:15
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0