Bikini!

Jag har länge tänkt på att jag måste köpa mig en ny bikini, men aldrig tagit tag i det. Men nu när det har vatt sånt fint väder ett tag, har jag vatt tvungen att ha min bikini som sitter skitfult och så ser det ut som boobsen ska trilla ut, haha. Inget vidare snyggt alltså. Sen när det blev bestämt förut att det blir Öland nästa vecka, så kom jag på att det är ännu mer brottom än innan att köpa en! För jag tänker inte åka till Öland och sola & bada i en för stor bikini.

Så nu har jag suttit i vad som känns som en evighet och letat bikinisar på nätet, men som vanligt finns det ingenting. Det finns massor snygga, men antingen finns det bara i rätt stolek i fel färg, eller så finns det inte i någon storlek alls.

Hittade dock några fina överdeler iallafall, på Kappahl av alla ställen!
Så nu måste jag till stan imorrn, och hoppas på att det iallafall finns nån kvar (om dom ens finns). Och så måste jag hitta nån att åka med, är ju inte kul att åka själv, men så får det bli i nödfall, för jag måste ha en.

Huh, vilket ilandsproblem egentligen, för jag har säkert flera bikinisar jag kan ha, men jag vill ju inte ha sånna som är två år (eller mer!!) gamla heller..

Nu ska jag försöka hitta någon som vill följa med till stan imorrn, hoppas nån hänger på iallafall, även om det är lite sent påtänkt.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa, puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0