Västervik & Övningskörning

Det som står i rubriken är just det som min dag bestått av typ.
Började med att jag vaknade jättesent som vanligt, så jag hoppade in i duschen direkt, åt lite jordgubbar & mjölk till frukost, och åkte till Västervik med mamma och syster. Åkte runt i diverse affärer innan vi hittat nästan allt vi skulle ha, hade bara Bergs golv&färg kvar, där mamma skulle ha sprejfärg på burk, men när vi kom dit var det stängt.

Fick iallafall med mig lite hem..
Systrar i jeans första sommaren, film.
Systrar i jeans andra sommaren, film.
Fullt hus, film.
Skrivbok.
Godis.
Skrikrosa badring till Öland, haha.
Halsband med en gigantisk uggla på.
Påslakanset till husvagnen.
Säkert något mer, men kommer inte på mer just nu..

Sen var jag och pappa ute och övningskörde nyss, och det gick bra den här gången också :)
Körde runt Rumhult, och när vi kom upp dit, fick vi stanna, för det kom två män med ett sto med föl och en shettis som skulle släppas i en hage precis där vi stod. Så grymt sött föl så jag nästan smälte när jag tittade på det! Tom. pappa erkände att de var fina hästar, och att fölet var sött! Det ni, det händer inte varje dag! Han brukar inte bry sig så hårt :P

Så nu har jag kollat runt lite på blocket, och vi har två hästar som är lite intressanta. Hoppas hoppas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0