Söndag.

Idag är det söndag, ny dag & ny vecka imorrn. Jag hatar söndagar.
Har studiedag på fredag iallafall, och på söndag är det MTV Movie Awards :D
Och så sover Elena hos mig tisdag - onsdag.
Kanske blir en rätt bra vecka iaf :)

Men men, idag har jag inte gjort så mycket. Läst, suttit vid datorn och hjälpt mamma och pappa att städa köket, för det ska renoveras.
Har som ni säkert märkt vid det här laget inte tagit några nya bilder, utan jag kör på lite nostalgitema ett tag. Blev en bildbomb till att börja med, har maaaassor mer på lager!
Men det kommer imorrn och ett tag framöver.

Nu ska jag fixa iordning mig och krypa ner i sängen med en bra bok = Genom Dina Ögon :)
Eller, först ska jag läsa bloggar, seeeen sova. :)

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0