Tisdag.

Avreagerade mig lite i inlägget innan. Orkade inte hålla det inom mig. Förbannade häxjävel till lärare har jag. Hatar henne!

Iaf så har dagen varit rätt okej, förutom att jag, Johanna och Manda fick damp på Häxan och Johanna höll på att flyga på henne och typ riva henne i bitar, haha. Den häxan är verkligen sinnessjuk alltså.
Orkar inte gå in djupare på vad som hände, för er som är nyfikna så kolla Johannas blogg. (Finns länk i menyn).
Resten av dagen har varit rätt okej som sagt, rätt lugnt på övriga lektioner och så. Tog 15.20 bussen hem, skulle ha följt med och kollat på ett stall & lite, men orkade typ inte..

Ska läsa i The Host sen, som jag lånade i skolan idag :D

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0