Torsdag.

Ligger efter i bloggandet, men har haft mycket i skolan så har inte hunnit.
Dagarna går framåt iallafall, vare sig jag vill eller inte.
Igår var Manda & Johanna här på kvällen och käka chokladpudding, fruktsallad och såg på Twilight :D
Mycket trevligt. Sen ringde Carita och frågade massor om en sak till kameran. Sen följde jag Johanna hem, och sen ringde Carita igen, och då snackade vi en halvtimma, och sen gick jag och la mig tidigt(!!!!) Sjukt skönt o sova ut lite alltså.

Dagen idag har väl varit helt okej, började dock dagen med MUPR (musik & kommunikation), haha asg! Hade Häxan, och jag hatar henne ännu mer -.- Jag vill ha MVG, och jag ska hinna hur mycket som helst på 7 jävla veckor! A tjena säger jag bara, det där MVGt kan jag ju se mig i himlen om. Ajja, that's life. Sen hade vi matte med puckot och sen svenska. Och sist hade vi vår första idrottslektion för terminen, kommer bli askul nu när vi är helklass! När jag kom hem åt jag lite, och följde med pappa till träningen som inte blev av pga det här pissvädret. Så vi övningskörde ett tag, och det gick braaaa :D

Ojj, det här blev verkligen ett kluddrigt inlägg. Ska skriva mer ordentligt när jag orkar, och det gör jag inte nu.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0